Re: [Linux-ag] Qmail Relay

From: Nuri Sevinç (nsevinc@oldeye.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 10:01:24 EEST

Ben gayet açık soru sorduğumu düşünmüştüm ama kusura bakmayın yine
tekrar açıklayayım.

Ben Debian sarge kullanıyorum bu sürüm üzerine qmail ve vpopmail kurdum.

Diğer posta sucumuzdan ( Başkasına ait paralı bir posta sunucusu ) Kendi
kurduğum mail serverına mailleri aktarmak istiyorum ama bu bir kere
olmayacak. normal olarak yollanan mailler müşterisi olduğumuz şirketin
mail serverına gidecek daha sonra benim serverım buradan mailleri alacak
spam ve virus kontrolu yapacak sonra local deki mail sahipleri mailleri
benim kurduğum bu severdan mailleri alacaklar.

İlginiz için teşekkürler....

S.Çağlar Onur yazmış: