Re: [Linux-ag] Qmail Relay

From: S.Çağlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Wed 19 Oct 2005 - 16:23:20 EEST

Çar 19 Eki 2005 13:40 tarihinde, Nuri Sevinç şunları yazmıştı:
> Debian stable üzerine qmail server kurdum. Şu anda kullandığımız mail
> serverından mailleri kendi kurduğum servera aktarmak istiyorum.
>
> Bu konuda ki önerilerinizi bekliyorum.

Önerim şu;

Önce gidin güzelce bir "Soru nasıl sorulur?" dökümanı okuyun, bulamıyorsanız
listeye sormanız yeterli herkes size yol gösterecektir.

Sonra soru sormayı öğrenin, listedekilerin müneccim olmadığını hatırlayın.

Bana kızıp yarım safya mail döşenmeden önce sorduğunuz soruları size ben
sorsam ne yanıt verirdi mi düşünün.

Bundan sonra lütfen soru sorarken ayrıntılı, insanların anlayacağı şekilde
sorun.

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>