[Linux-ag] TC ve adil bandwith dagilimi

From: TAYLAN KIRAN (tkiran@ku.edu.tr)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 09:47:18 EEST

Merhaba ,

  butun internet trafigini linux uzerinden gecirip tc kullanarak bandwith shaping yapmaya calisiyorum. Fakat soyle bir sorunum var. p2p kullanan kullanicilar bir suru kaynaga baglandiklari icin bandwith sinirlamasini geciyorlar. bunlar icin p2p filtrelemeri yapmak yerine var olan bandwithi o anki aktifkullanici sayisina esit olarak dagitacak veya buna yakin calisacak bir seye ihtiyacim var.
squid veya herhangi bir proxy veya nat kullanmiyorum.
bu arada system fedora core 3 ve kernel 2.6.9

tesekkur ederim

Taylan