[Linux-ag] samba kullanici haklari

From: osgur gursoy (lowopacity@yahoo.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 11:58:18 EEST

Tekrar Merhaba.
Samba ile ilgili sorunum devam ediyor ve galiba
listelere olan ilgi azalmis (askerden yeni geldim de)

[global]
        workgroup = WORKGROUP
        server string = Osgur's Samba Server
        netbios name = OsgurSamba
        guest ok = yes
        guest account = root
        writeable = yes
[data]
        path = /datalar
        comment=veriler
        volume = veri-surucusu
        writeable = yes
        guest ok = yes

seklinde degistirdigim smb.conf ile de /datalar
klasorune baglandigim halde dosya yazamiyorum. linux
makinamdan /datalar klasorune herkese yazma/okuma ve
calistirma haklarini da tanimladim. samba
kullanicisini da yukaridaki yapilandirmada gorulecegi
gibi root olarak sectigim halde /datalar klasorune
yazamiyorum. lutfen yardim...