RE: [Linux-ag] Samba Share Configure

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Fri 18 Nov 2005 - 15:51:55 EET

Merhaba,
demistim ki /etc/samba dizini altindaki smb.conf dosyasini bir goz gezdirin ve google'da samba'yi anlatan dokumanlara veya da belgeler.org sayfasindaki samba kurulumu'na kisa bir goz atin. hatta yine demistim ki, sambayi windowstan yapilandirmak icin linux makineye webmin kurun ve windows makinenizden webmin'in yonetim paneline internet explorerinizden baglanin. o kadar kolay ki...

http://linuxmakineninipadresi:10000/

bu ekranda karsiniza webmin control paneli gelecektir.
buradan kullanici adi ve sifrenizi girip Samba kisminda dilediginiz ayari degistirebilirsiniz.
anlamamissiniz ki...