Re: [Linux-ag] Samba Share Configure

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Fri 18 Nov 2005 - 16:01:29 EET

bence linux windowstaki gibi herseyi toollar ile yapmayi ogrenen sozde degil ozde bilgisayarcilarin hepsine hitap etmektedir. bugun linux uzerinde butun herseyi kurup, yonetmek windowsta bir exe dosyasina tiklayip kurmak kadar kolay. bunu da dunyanin dort bir yaninda varolan gelistiricilerine borclu. ek olarak bu sizsiniz, benim, onlar.. bu listelerde boyle konusmalar yaparken dikkat edin ve kisisel fikirlerinizi saklayin. burada linux kullanicilarina bilginiz dahilinde mudahele edin. samba swat ve webmin kuramamis bir adama nasil kuracagini gosteren belgelere ulastirin ki kursun. kuracak arkadas bana msn'den ulasabilirse birkac saatimi ayirip kurulumda yardim edebilirim.

Msn: kaigeek@hotmail.com