Re: [Linux-ag] hosting hk.1-2 soru/bilgi istegi

From: Mevlüt KOÇAK (mevlut.kocak@artvin.gov.tr)
Date: Sat 14 May 2005 - 19:00:01 EEST

Merhabalar

Ben benzer bir sistemi çalıştırıyorum. Hatta bir kaç siteyide host
ediyorum.

örneğin. xyz.com.tr adresini var bu adresi sizin sunabilmeniz için. ya
kendiniz bir dns server kuracaksınız. yada dns hizmeti veren bir yerden
bu adresin sizin sabit ip adresinize yönlenmesini sağlayacaksınız.

Ben kendim dns server kurdum. ve nic.tr den dns server olarak kendi ip
adresimi (modemin kullandığı sabit ip) ns.benimsitem.com.tr
xxx.xxx.xxx.xxx şeklinde girdim. Yanlız dsn isteklerinin dns serverinize
gelebilmesi için modemin nat tablosundan 53 nolu portu kendi dns
serverinize yönlendirmeniz gerekiyor. Ayın 80 nolu portu
yönlendirdiğiniz gibi..

Detaylı bilgi için mevlutkocak@hotmail.com. Hafta içi mesai saatlerinde
msn den ulaşabilirsiniz..

Ahmet ERDOGAN yazmış: