Re: [Linux-ag] hosting hk.1-2 soru/bilgi istegi

From: Ahmet ERDOGAN (corsair@linuxcuyuz.biz)
Date: Sun 15 May 2005 - 10:15:06 EEST

Merhabalar

Arkadasin sordugu soruya benzer bir sorunum var ama ben mnodem arkasinda
bir yerel agda tanimlama yapmam gerekiyor

DNS sunucudan IP yönlendirme yeterli oluyormu ?
yoksa modemin portlarinda ve broadcast
 adresinde bir degisiklik yapmak gerekiyormu ?

Fedora 3 kullanarak su adimlari izliyorum

1. Sabir IP tanimladim ve modemden 80. porta gelen istekleri bu makinaya
yönelttim
2. Apache ayarlarini yaptim yayinlayacagim klasöre web sitemi attim
3. Sunucunun çalistigindanda eminim

baska bir yerden (yerel agdan degil) kontrol ediyorum ama yayinlamiyor
sorun broadcast adrestemi sizce ?

kolay gelsin