Re: [Linux-ag] Yasaklama ICQ

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Fri 06 May 2005 - 16:43:31 EEST

Selamlar..

Proxy'den o tur istekleri keserseniz, bu sorunda cozulur. Hatta,
content-filter ekler, sayfa icerigine filan bakarsiniz.

Oncelikle 80. Porttan cikislari tamamen kesmeyi veya transparent
proxy'ye bindirmeyi ihmal etmeyin. Bu proxy icinde, safe_ports'tan vs.
gereken sekilde DNS cagrilarini kesin.

Saygi ve sevgiler..