Re: [Linux-ag] Yasaklama ICQ

From: BM (gelemli@gmail.com)
Date: Wed 04 May 2005 - 17:20:50 EEST

Merhabalar ben bu konuda BIND kurup login.icq.com
<http://login.icq.com>yaptim tine olmadi
iptables le aol DNS lerini ve 64.12.0.0/16 <http://64.12.0.0/16>
205.188.0.0/16 <http://205.188.0.0/16> -ya geden tum istekleri kestim yene
olmadi kullanicilar DNS leri proxy-ye (80) portunda calisan ) yonlendirip
ICQ (...nefret ediyorum...) kullaniyorlar ..
 bu arada soyleyeyim bazi kullanicilar bunun ne anlama geldiyini bilmeden
yapiyor (bu kullanicilari durdurmak kolay) fakat digerleri hic de "kolay
yenecek lokma" degillerdir...
 cozum yolunu halende ariyorum ( ICQ 1-65535 portlarini taramakla mesgul)
tesekkurler...