[Linux-ag] Routing problem

From: zeynep k. (zeyno1974z@yahoo.com)
Date: Tue 08 Mar 2005 - 13:07:58 EET

Cok ugrastim ama olmadi yardim ederseniz cok sevinecegim, ben basic duzeyde bir linuxcu sayilirim ama network temelleri gibi sn. serdar koylu'ye ait yazilar vardi okudum..

adsl ve leased line hattimiz var,
firewall vs gibi seyleri pek bilmiyorum route ve netstatlarla bakiyorum, routing olusturamadim.

adsl modemim 10.0.0.2 , ll routerim 10.0.0.1 simdi ben linuxumun gatewayini 10.0.0.2 yaparsam adslden 10.0.0.1 yaparsam routerden cikis aliyorum.
buraya kadar hersey tamam, disardan gelislerde de hangi gatewaydeyse linuxum o kanaldan gelebiliyorum, 10.0.0.2 adsl modemime telnet(23) yonlendirmesi yaptim, linux makinama giremiyorum adsl'den cunku gatewayin 10.0.0.1 olan router,
her iki bilgisayardan da telnet acabilirmiyim ?
denemedigim route add host net kalmadi :)
yardim ederseniz cok sevinecegim, mandrake10.0
iyi gunler