[Linux-ag] firewall+proxy

From: yunus GÜMÜ? (yunusgumus@hotmail.com)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 11:56:25 EET

   Iyi Gunler

   Su An Mandrake 10 Yuklu proxy server bilgisayarim kilitleniyor. Sanirim
Donanim ile ilgili bir sorun.

   Değişitirmek için farklı bir bilgisayara Suse 9.2 Kurdum.
Apache den tutun squid programına çalıştıramadım.
Hatalar verdi.

   Bana bu şekilde çalışacak bir bilgisayar için hangi
Dağıtımı tavsiye edersiniz.

    Teşekkür Ederim.

iptables
squid