Re: [Linux-ag] Plesk Kurulumu

From: Kerem Sarg覺n (keremsargin@mersin.edu.tr)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 13:26:17 EET

----- Original Message -----
From: "Guray SATICI" <guray.satici@gmail.com>
To: <linux-ag@liste.linux.org.tr>
Sent: Wednesday, March 02, 2005 11:51 AM
Subject: Re: [Linux-ag] Plesk Kurulumu

On Wed, 02 Mar 2005 11:37:12 EET, kerem <keremsargin@mersin.edu.tr> wrote:
> Merhaba Arkadaslar Redhat 9.0 Kurulu Bir server覺m var fakat bu serverda
"psa-7.1.5-rh9.build71041019.17.i586.rpm.tar" bu dosya yukledim..Plesk i
Kurmak istiyorum fakat kurulumu nas覺l yapacag覺m覺 bilmiyorum.. Kurulumu
ayr覺nt覺l覺 bir sekilde anlatan bi dokuman , dosya veya sizin bilgilerinizden
faydalanabilirmiyim.. bana yard覺mc覺 olab覺l覺rm覺sn覺z ...

Plesk kurmak icin ekstra bir caba harcamaniza gerek yok ..
Dosyayi acip install veya install.sh yazmaniz yetiyor diye hatirliyorum.
Onun disinda otomatik olarak kuruluyor. Baslangicta bir kac ayar
soruyordu ayrica

guzel soyluyorsunuz ama olmuyor daha ac覺klayac覺 b覺r b覺r b覺lg覺ye 覺ht覺yac覺m
var yard覺mc覺 olursan覺z sev覺n覺r覺m..