[Linux-ag] postfix çalışmıyor

From: Zekeriye Bozkurt (zekeriye@hotmail.com)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 17:45:21 EEST

Selamlar;

Lokal ağda mail trafiği için ;
Fedora Core 4 test-3 üzerinde Postfix ve Cyrus SASL kurdum. Postfix ve Sasl
çalıştırdığımda herhangi bir hata mesajı
ile karşılaşmıyorum. Yalnız sistemde DHCP Server
kurulu değil.

telnet localhost 25 dediğimde
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.localdomain (127.0.0.1)
Esscape Character is '^]'

mesajını görüyorum. Ancak bundan sonra görmem gereken Postfix SMTP
server mesajlarının hiçbirini görmüyorum. Bilgisayar
çalışmaya devam ediyor. Ancak ne telnet nede SMTP server
komutları algılamıyor. Bu durumu nasıl düzeltebilirim.

Zekeriye Bozkurt