RE: [Linux-ag] postfixde aliases tanimlamasi

From: Rasit ULCAY (rasitulcay@gmail.com)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 09:08:08 EEST

Merhaba ,

bu iki dosya da ayni icerik olarak..

dosyasini kopyalayip yeni 10.1 i 10.2 ye update ettim..

Acaba virtual table kullanıyor olabilir misiniz? Zira 550 hatası mail atmak
istediğiniz kullanıcının sistemde bulunmadığını belirtir.

Eğer virtual table kullanıyorsanız teknik kullanıcısını o table bi kontrol
edin derim.

İyi Çalışmalar.

Raşit ÜLCAY

gönderilemiyor. Reddedilen e-posta adresi: 'teknik@ktg.com.tr'. Konu 'deneme
mailiti', Hesap: 'mail.ktg.com.tr2', Sunucu: 'mail.ktg.com.tr', >>>İletişim
Kuralları: SMTP, Sunucu Yanıtı: '550 <teknik@ktg.com.tr>: Recipient address
rejected: User unknown in local recipient table', Bağlantı Noktası: 25,
Güvenli(SSL): Hayır, Sunucu Hatası: 550, Hata >>>numarası: 0x800CCC79