RE: [Linux-ag] pardus ile diski kurtaramiyorum...

From: Alper Ileri (alper@antbirlik.com.tr)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 11:27:54 EEST

Böyle durumlar başıma daha önce gelmişti.

Pardus ile kurtarılır kurtarılma bilmiyorum ama ben şu yolla hep kurtardım.

1. Başka windows xp olan bir bilgisayara 400gb hdd'yi tak.
2. bilgisayar açılınca command prompt'a in (komut istemcisi, ms-dos
komut istemi vs. adı her neyse)
3. chkdsk d: /f komutunu ver (400gb HDD'nin D sürücüsü oldugunu
varsayarsak, veya hangi partition'ı istiyorsan)
4. bekle, bulunan bad sectorlerdeki datalar okunabildigi max süreçte
temiz sektörlere aktarılır. Eskiden norton disk doctor ile de aynı şeyi
yapardık disket kurtarırken :-)
5. sonra da yedeklerini yeniden kopyalamayı dene bakalım olmuş mu.

Alper ileri

Antbirlik genel müdürlüğü

  _____