[Linux-ag] pardus ile diski kurtaramiyorum...

From: Serdar (serdar_aydemir@koytur.com)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 11:15:38 EEST

windows xp pro normal olarak calismaktayken olusan bir hata nedeniyle acip kapattigimda promisa 378 kontrolcusune bagli olarak calisan 400 gb'lik hard diskte yaklasik 10 adet xxxx kayit bolutu okunamıyor hatasiyla birlikte dosya sisteminde bir takım duzeltmeler yapti.O saatten sonra windows acilmamaya basladı. Hard diski sokunca normal olarak aciliyor.

Verileri kurtarabilmek umuduyla once 1.0 ve sonra 1.1 surumleri ile pardus'tan sonra 3.9 surumuyle knoppix'ten yararlanabilirmiyiz mantigi ile boot ettim. Ancak pardus diğer disklere kopyalamamiza izin vermedi hata mesaji sadece xxxxxxxxxxx.xxx kopyalanamiyor.Knoppix ise yazma haklari ile ilgili bir hata mesaji veriyor.
harddiskin ureticisi seagate'in seatools isimli programı diskte pek çok bad sector buldu.
Pardus veya diger linux surumleriyle bu diski kurtarabilmek mumkun mudur?.Nasil?

tesekkürker