Re: [Linux-ag] adsl ve bridge

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 16:31:23 EEST

Selam,

Datron RTA230 kullanıyorum (içinde bir linux gömülü,
ssh ile bağlanıp bir reset atınca, linux kendini belli ediyor).

Ayar bu:
--------------
Port Forwarding

Create the port forwarding rules to allow certain applications or
server software to work on your computers if the Internet connection
uses NAT.

Application Name External Packet Internal Host
                        Protocol Port IP Address Port
Web Server (HTTP) TCP 80 192.168.1.2 80
Mail (SMTP) TCP 25 192.168.1.2 25
-------------------

Apache'ye
NameVirtualHost 192.168.1.2:80

<VirtualHost www.belgeler.gen.tr>

Exim'e
dc_other_hostnames='localhost.localdomain:belgeler.gen.tr'
dc_local_interfaces='127.0.0.1:192.168.1.2'

demek yetiyor. Zor değil.

Esen kalın,
Nilgün

Sal 26 Tem 2005 16:07 sularında, Umut Demirhan şunları yazmıştı: