Re: [Linux-ag] adsl ve bridge

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 16:07:00 EEST

Merhaba,
 Sanirim DMZ ile yapiyorsunuz bu isi... O da mantikli, zaten bir sonraki
adimda
DMZ haline getirecegim.
 D-Ling G500 ile bridge mode yaptim. Gentoo uzerinde hem de.. Cok zor
olmadi.
Ayrica Serdar Aydemir'in vermis oldugu dokumani zaten bir noktaya
kadar kullandim. Sorun D-Link G500'un keyfi davranmasindan kaynaklandi.
 Su anda 10 saniye sonra link dusuyor. Ayrica modemin adsl sync'i bozuluyor
her link dususunde. Modemi bridge mode'dan cikarinca adsl sync bir kac
restart sonra tekrar geliyor ama bridge mod'a alinca 10 dakika icinde
adsl sync kayboluyor.
 Gercekten modemin bridge mod'a karsi allerjisi olduguna eminim.
Marka kotulemek istemezdim ama Cnet ve Zoom modemler ile
ayni hatta aynen belgede yazdigi gibi basarili bir sekilde Bridge denedim.
 Sevgiler & Saygilar.