[Linux-ag] ağlar arası iletişim..????????/

From: Mevlüt KOÇAK (mevlut.kocak@artvin.gov.tr)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 15:51:11 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Yukarıdaki yapıya sahip bir ağım var. 10.0.1.0 ağına ait clientler
internete erişimlerini Proxy Server üzerinden sağlıyorlar. (Transparan
proxy) 10.0.1.0 ağına ait bilgisayarlardan 10.0.0.1 nolu
bilgisayarlardaki paylaşıma açık klasörlere erişebiliyorum. 10.0.0.1
no.lu makinede bir dameware remote kontrol yazılımı kurulu. 10.0.1.0
ağındaki bilgisayarlada ise dameware clientleri. 10.0.1.0 ağındaki
bilgisayarlara 10.0.0.1 den ulaşabilmek için (port sınırlaması
olmaksızın) proxy server olan makinada nasıl bir nat kuralı
tanımlamalıyım. Bir türlü işin içinden çıkamadım.. Şimdiden teşekkürler
yardımlarınız için..

Mevlüt KOÇAK