Re: [Linux-ag] Disari cikamayan makina sorunu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 22:57:39 EET

Eger kurallar dogru ve arada calisan router vs servisler
saglam diyorsaniz o zaman ethernet kartindan kablolara
varana kadar herseyi degistirip kontrol etmeyi deneyin...
Aradaki bir sey bir sekilde bazi paketleri bozuyor olabilir.

Yine de gozden kacmis bir sey olabilir tum ayarlarda,
ya da makinanin kendi ayarlarinda...

bir sey daha deneyin:
calisan makinalardan birisi ile birebir yer ve ayar
degistirin, bakalim girip cikabilecekler mi...
yani sizin slackware obur makinanin koltugunda
onun ayarlarini denesin bir de :) Diger makina da
sizin slackwarein taburesine baksin...

akla baska bisi gelmiyor.

saygilar.