Re: [Linux-ag] ADSL CıLDıRTıYOR

From: www.DenizWeb.Net (denizweb@denizweb.net)
Date: Sat 01 Jan 2005 - 11:57:32 EET

Sevgili Linux Severler;

2005 yılı sizlere ve bize mutluluk getirsin dileklerimle iki kelime yazmak istiyorum.

ADSL benim seçeneğim değil. Ben bir firmayım. Türkiye de web hosting satışı yapan bir firmayım. Müşterilerimizin büyük çoğunluğu Telekomun reklam kampanyasına inanarak ADSL alıyorlar. ADSL hizmetleri karşılayamadığında da bizden aldıkları web hosting üzerinden yayın yaptıkları internet sitelerine zaman zaman DNS sorunu nedeniyle giremiyorlar.

Bir gün açılıyor diğer gün açılmıyor, bir ofisteki 5 bilgisayardan 3 ü açıyor 2 si açamıyor.

ADSL almalarını biz istemedik, Telekom sattığı hizmeti karşılayamadığı için insanlar mağdur oluyor.

Bu konuda bir çok ISP ile fikir alış verişi yapıldı. Borusan Telekom ( BNET) ADSL sorunu nedeniyle müşterilerinin önemli bölümünü kaybetti. Hala da sorunlar devam ediyor. Müşteriler hangi ISP ye gitse orası sorunun ortasına düşüyor.

Bu konuda bilinçli internet kullanıcıları da sessiz kaldığı için sorunlar, sektöre olan güveni azaltıyor...

2004 yılının son iki ayında Telekom kurumsal hizmet satışında % 15 ÖTV ile fatura etti.

Şu an sektörümüz bir bir çöküyor.
ISP ler zarar ediyor. I
ISP lerin bir çoğu diğer faaliyet karları ile zararlarını kapatmaya çalışıyorlar.
Bu yanlış tutum ve gidişata sizin gibi bilinçli, internetin ülkemize ve insanlığa yararını tüm hücrelerine kadar inanan insanların,

SESSIZ KALMAMASI GEREKIR...

Yanlış düşünüyorsam ve sizi gereksiz rahatsız etmişem özür dilerim.

YUSUF INAN

u, 30 Dec 2004 15:11:20 +0200 tarihinde Guray SATICI <guray.satici@gmail.com> dedi ki: