[Linux-ag] Network Problemi

From: Sinan Kinik (sinan.kinik@ortasgrup.com)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 10:15:38 EET

Merhabalar;

Benim şöyle bir problemim var suse 8.0 bir makinam var. Konfigürasyonu Celeron 2.4 cpu 1 Gb Ram sis chipsetli msi mb ethernet, ses, video onboard. Suse 8.0 kurulumunu yaptıktan sonra networke hiç bağlanamadım. açılışta servisleri çalıştırırken etho 'failed' diyor. Ethernet kartıda sis 900(O.B.). Ethernet kartını görüyor sis 900 olarak fakat dediğim gibi networke hiç bağlanamadım. Ne yapmamı önerirsiniz.