[Linux-ag] djbdns

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 18:11:04 EET

merhaba,
slackware 10 kurulu bir makinaya djbdns kurdum. internetten buldugum
dokumanlari takip ederek bunu yaptim ancak djbdns yi ilk kez deniyorum.
sorunum ise, yerel agdan, internet uzerindeki diger domainlerin adlarini
cozmek icin gelen sorgulara djbdns nin yanit vermemesi. Ancak linuxun
kendi nameserver olarak loopback i kullaniyor ve tum domain adlarini
sorunsuz cozebiliyor. anladigim kadari ile sorun yetkilerle ilgili, ben
yerel agin dis domain adlarini bu djbdns i kullanarak cozebilmesini
nasil saglayabilirim?

tesekkurler.