Re: [Linux-ag] Wireless

From: cem es (cem_es@hotmail.com)
Date: Sat 05 Feb 2005 - 11:42:07 EET

Merhaba

Bildiğim kadarıyla bu mail grubu bilgi paylaşımı için kurulmuş ben yaptım
oldu için değil. wireless hepimiz için yeni, kendi özündede gelişmekte olan
bir teknoloji olduğu için burdaki herkez bu konuyu merak ediyordur diye
düşünüyorum. Sizden kimse tüm projenizi buraya göndermenizi beklemez ama en
azından ipucu verebilirdiniz.

Neyse bence sizde biraz wimax ile ilgili araştırma yapın derim.

Selamlar