Re: [Linux-sunucu] lütfen yardım edin_web server kurmak istiyorum

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 03:42:41 EET

Merhaba,
modemin web arabiriminin portunu degistirin. 80'den farkli bir deger girin.

--
Saygılarımla,
Hakan POLATKAN

Paz 06 Şub 2005 13:33 tarihinde, Halil İbrahim Erkal şunları yazmıştı: > merhaba.. > sağlık ocağında çalışıyorum.. > bier web server kurmak istedim. bir makinaya fc3 kurdum. adsl modemde > nat ayarlarında 80 nolu porta gelen istekleri fc3 kurduğum makinaya > yönlerdirdim. ancak ağ içinde diğer makinalardan apache nin test > sayfasını görebiliyor olmama rağmen adsl modemin wan ip sini > yazdığımda karşıma adsl nin konfigürasyon sayfası çıkıyor. nerde hata > yapıyorum.. > yardımcı olabilirseniz sevinirim.. > not: modemi router modunda kullanmak zorundayım... > bridge yapamıyorum... modemin dmz çıkışı da var ama oraya bağladığımda > modeme bile erişemedim...