Re: [Linux-sunucu] lütfen yardım edin_web serv er kurmak istiyorum

From: Halil Ä°brahim Erkal (drerkal@gmail.com)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 20:56:12 EET

desteğiniz için çok teşekkür ederim..
modemin markası zyxel prestige, wireless destekli, 4 ethernet
çıkışlı.. İl sağlık müdürlüğü aldı. milli eğitim de sanırım aynı
modemi kullanıyor..
şu an itibariyle dışarıdan mesela evden web servera erişebiliyorum...
ancak içeriden yani işyerinde lan'dan wan ip'sini girdiğimde modemin
konfigürasyon sayfası çıkıyor. bir arkadaşımla telefonla konuştum..
bana modeme hyper terminal programı ile bağlanmamı ve komut satırından
"ip nat loopback on" komutunu yazmamı söyledi. modem açık kaldığı
sürece işe yarıyormuş.. yarın deneyeceğim..gerçi içeriden makina
adıyla da erişebiliyorum.. sanırım buna ihtiyacım olmayacak.. ama yine
de herkeze sonsuz teşekkürler...
saygılarımla...