Re: [Linux-ag] routing and remote access

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 09:01:41 EET

Once modemleri linuxa tanitmaniz gerek (softmodem olmamasi tercih)
Bunu modem chipsetinize gore internette aratin.

Sonra mgetty ile modemleri konfigure edin. Boylece dialup server
olarak calisacak. Ayrica pppd ve ppp-up gibi scriptler yazmaniz
gerek, bunu da google'dan dialup server diye aratip bulabilirsiniz.

Son olarak iptables kurallarina NAT yaptirmaniz lazim. Boylece
sizi arayan modemlere atadiginiz ip adresleri linux sunucunuz
tarafindan nat yapilarak internete cikarilacak

Ozetle boyle, takildiginiz yer hakkinda detayli bilgiyi google
ya da listeden alabilirsiniz...

Saygilar.