[Linux-ag] samba sorunu

From: Linux (linux@frdgroup.com)
Date: Thu 03 Feb 2005 - 23:14:09 EET

Selamlar redhat 8 bir makinada samba uygulamasi yapmaya çalisiyorum. Ancak
samba senkronize userlar login olamiyor ve guest accounttada da diske write
yapamiyorum. Write yapamam sorunu diskin linux formatinda olusumudur yoksa
baska bir ayarmi gerektiriyor. Login olamama neye baglidir. Bilen
arkadaslarin yardimlarini rica ederim.

Not: password encrypt dahil tüm ayarlar manualinde oldugu gibi tamam gibi
ancak atlanan bir ayrinti var sanirim.