Re: [Linux-ag] IPtables - Statik Routing

From: Mehmet Emrah Ozcelebi (mozcelebi@gmail.com)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 11:48:23 EET

Sanırım aşağıdaki komutlar işinizi görür. Yanlış bakmadıysam "Kai Geek"
size (listeye aslında) bu konu ile ilgili güzel ve daha detaylı bir
betik göndermiş.

#sadece sizin baslattiginiz baglantilar iceriye kabul edilsin
iptables -A FORWARD -i eth0 -o eht1 -m state --state ESTABLISHED,RELATED
-j ACCEPT
#siz iceriden her turlu baglantiyi yapabilin
iptables -A FORWARD -i eth1 -o eth0 -j ACCEPT
#ya da iptables -A FORWARD -i eth1 -o eth0 -j -m state --state
NEW,ESTABLISHED,RELATED ACCEPT
#geri kalanlar /dev/null'a :) Teorik olarak disaridan gelen yeni
connectionlar (misal TCP icin SYN bit'i set olanlar)
iptables -A FORWARD -j DROP

Eger iki yonden birini tamamen kapatırsanız, düzgün bir iletişim
kurmanız imkansız olur. Geri gelen cevap paketlerini alamazsınız en
temelinde.

Saygılar,
M. Emrah Ozcelebi