Re: [Linux-ag] IPtables - Statik Routing

From: Sedat EKİNCİ (bozbeyaz@aventgrup.net)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 11:23:39 EET

Evt, Denedim Çıkan sonuç tuhaf biraz.

#iptables -A FORWARD -i eth1 -o eth0 -j DROP
yapınca içerden dışarıya erişimim kapanıyor. 212.175.213.202 IP'den dışarıya
çıkamıyorum.
(Eth1 İç, Eth0 Dış Bacak)

Ancak

#iptables -A FORWARD -i eth0 -o eth1 -j DROP
Dediğim zaman dışarına edişim kesilmiyor.

Dışarıdan içeriye erişimi birtek
#iptables -A FORWARD -j DROP
Diyerek kesebiliyorum ama, böylede işimi görmüyor haliyle.

Münferit bi hatadır diye iki saat kadardır kendimi ve iptables'ı kontrol
ediyorum, zaten başkada rule yok.

Ne olabilir, Bi fikriniz varmı ?