Re: [Linux-ag] CronTab Perm

From: Ozan Eren Bilgen (oebilgen@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 13:11:55 EET

1. root olun.

2. visudo yazip /etc/sudoers dosyasini degisitirin (visudo yoksa
herhangi bir editör de olur fakat visudo kullanin)

3. asagidaki satiri ekleyin:
%cron_kullanici_adi ALL= NOPASSWD : /root/dosya.sh

belirttiginiz kullanici adiyla giris yaptiktan sonra

        sudo /root/dosya.sh

yazarsaniz bu dosyayi root yetkileriyle calistirabilirsiniz.

kolay gelsin

ozan