[Linux-ag] CronTab Perm

From: Sedat EKİNCİ (bozbeyaz@aventgrup.net)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 12:58:17 EET

/root/dosya.sh adlı bir çalıştırılabilir program koydum.

Crontaba 5 Dakika arayla programın çalışması için betik girdim. Herşey
yolunda.

Ancak dosya.sh de IPTables işlemleri var. Yani Root hakları gerekiyor.
SH'den girdiğimde tamam, oluyor ama Crondan çalışınca Root haklarıyla değil
Other haklarıyla işlem yapıyor.

Bu programı nasıl Root hakları ile Crondan çalıştırabilirim ?