Re: [Linux-ag] Faks Server

From: ibrahim Demirel (idemirel@biko.biz)
Date: Thu 25 Aug 2005 - 12:11:21 EEST

Mrb,
hylafaxi yaklasik 1,5 sene once filan kurdum hala calismakta kurdugumdan beri de herhangi bir ayar yapmadim kurdugum gibi sorunsuz calisiyor , faxlarimizi haylafax ile e-mailimize almaktayiz. ben sahsen memnunum. yalniz email2fax olayini denemistim bi 4-5 ay once fazla yardimci dokuman ve tecrube eden birini bulamadigim icin email2fax (yani attiginiz emaili fax olarak gonderme ) yapamiyorum.. Bir fax server icin oldukca guzel bir ozellik. Ayrica windows clientlar icin Cypheus die bir program var onu kullandim fakat .NET ile yazilmis ve biraz bugliydi benimde .NET e olan bir uzak durusum var zaten :P belki yeni versiyonunda duzeltilmis olabilir. onun icin daha sonra HylaFSP die bir TiffPrinter kullandim o iyidi..Word Exel gibi dokumanlari direct olarak o printera yazdiriyorsunuz yazdirmadan once size gidecegi fax nosunu soruyor yazip gonder dediginizde fax olarak atiyor.

İsterseniz Cover Page ler de duzenleyebiliyorsunuz.

Kurarken hylafax in sitesinden ve belgeler org tan yararlanmistim sanirim..

Yardimci olabilecegim bir konu varsa bildirin lutfen

ibrahim demirel