Re: [Linux-ag] sunucu yonlendirme

From: Ser As (burak2006@gmail.com)
Date: Tue 23 Aug 2005 - 14:16:59 EEST

Hepinize cok tesekkur ederim.
Tek merkezden rsync ile veri guncellemesi guzel bir secenek gozukuyor.
Yonlendirme konusunda ise:
Serverlarin 2'si Amerika, 1'i Kanada, 1'i Ingiltere, 1'i Turkiye'de
dusunuluyor.
Turkiyedeki configurasyonu kotu bir sunucu digerlerinin ise hem bandwithi
hem configurasyonu iyi.
DNS ile direk round robin tarzi load balancing bir cozum ama soyle bir durum
olabilir:
Ingiltere'den biri Ingilteredeki servera baglanacagina kanada ya da
amerikaya baglanabilir. Daha etkili cozum yontemi nedir?