RE: [Linux-ag] LTSP

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 18:23:51 EEST

Merhaba,
İstemci olacak pcler P100,MMX200 16,32,64 gibi ramleri var.
Bu makineleri elden geçirip 1 sunucu 10 istemcili grublar yapılacak.5
Tane okula labaratuvar kurulacak.
Sunucu tarafı tamam.Hem etherboot hem pxe den açılış yapıyor.
Öncelikli olarak istemcilerde hd kullanmak istemiyorum.Mümkün olduğunca
geriye sorun gelmemeli.
Ağ kartlarına bootrom yazmak en ucuz yöntem gibi görünüyor.Olmaz ise PXE
destekli ethernet kartlarına yöneleceğim.
Ama bu kartlarda 30-40 dolar civarında 1500 dolar gibi bir maliyeti
var.Buda olmaz ise hd den sadece boot edecek ve Terminal sunucuya
Bağlanacak.

Hepinize desteklerinizden dolayı teşekkür ederim.