Re: [Linux-ag] squid password ve network monitoring

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 17:37:51 EEST

squid authentication seklinde google ile aratirsaniz pek cok kaynak var.
Ben mesela Active Directory uzerinden aliyorum kullanici sifrelerini.
(Zaten mevcut altyapiyi kullaniyorum, insanlarin tek sifresi oluyor)
 Onun disinda passwd dosyalari, ldap, metin dosyalar, mysql, her turlu
"authentication" yapabilir kullanicilariniz. Siz karar verin, sonra ona
gore tekrar sorun. squid.conf icinde bile arattirmaniz yeterli :)
 Network monitor derken kastiniz nedir? Ben squid icin sarg kullaniyorum.
Ayrica mrtg ile bir kac script yardimiyla detayli network bilgisini
toplayabiliyorum. Siz ne bilgiler istiyorsunuz?
 Saygilar.