[Linux-ag] squid password ve network monitoring

From: Cenk KOHLER (linuxgrubu@gmail.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 16:54:13 EEST

Merhaba;
Squid yuklu serverimda kullanicilar rahatlikla internete
cikabiliyorlar. Squid icin her kullaniciya bir user ve password
atayarak internete girdikleri zaman user ve password vazitasiyla
internete cikmalarini saglamak istiyorum ve ayrintili bir network
monitor istiyorum bunun icin onerebileceginiz bir program mevcutmu?
Herkese tesekkurler.
Iyi calismalar.