Re: [Linux-ag] SUSE 9.3 Samba 3.0.13 Kullanımı

From: Mehmet Emrah Ozcelebi (mozcelebi@gmail.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 14:33:07 EEST

Merhabalar,

Sanırım aşağıdaki satırları global içerisine yerleştirirseniz
problemleriniz çözülemlenir. Dinamik olarak eklenir bu şekilde
makinalarınız. useradd programınızın /user/sbin/ altında olup
olmadığından da emin olmanız gerekmektedir.

Daha fazla bilgi için
http://www.linuxhomenetworking.com/linux-hn/samba.htm adresine
bakabilirsiniz. Sade ve yalın bir açıklama ile hersey adım adım
anlatılmakta.

charset'ler 9x makinalar için, kullanmasanızda olur.
Detaylı bilgi:
http://tr.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/unicode.html

[global]
add machine script = /usr/sbin/useradd -d /dev/null -g samba-clients -s
/bin/false -M %u
dos charset = iso8859-9

Yine de en iyisi man smb.conf demek. Oldukça başarılı bir man sayfası
var. Bütün sorularınıza cevap bulabilirsiniz orada.

Tüm bunlara ek olarak google'da "filetype:conf smb" (tırnakları
kaldırarak) pek çok örnek conf dosyasına bakabilirsiniz.

Saygılar,

M. Emrah Özçelebi