Re: [Linux-ag] SUSE 9.3 Samba 3.0.13 Kullanımı

From: serdar goksu (serdargoksu@gmail.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 13:53:48 EEST

makinalarınızın hostname'ini user olarak eklemeniz gerekli yani sizin
makinanızın ismi deneme123 siz ilk once bunu bir user olarak eklemeniz lazım
password'leri lock olan bir user üstteki bir önceki adımda yazdığımı takip
edersiniz sonuca ulaşırsınız veya diğer arkadaşlarımda katkıda bulunursa
sevinirim kolay gelsin