Re: [Linux-ag] Oracle 10g Real Application Cluster

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Thu 11 Aug 2005 - 21:40:38 EEST

Selam,

NFS olmaz zira RAC için OCFS e ihtiyacınız olacak. Bunun yerine IDE diskle yapabilirsiniz. Firewire yuvasına takılan ve iki girişe izin veren bir IDE disk adaptörü var $100 civarında olmalı.. Bundan edinirseniz iki makinadan aynı media yı paylaşabilirsiniz. Üzerine OCFS kuracaksınız. Kalan tarafı zaten RAC kurulumunu anlatan Oracle dökümanlarında var.

Kolay gelsin..