[Linux-ag] Oracle 10g Real Application Cluster

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Thu 11 Aug 2005 - 14:53:55 EEST

Selam arkadaşlar

Redhat advanced server üzerinde 2 node lu Oracle 10g Real Application
Cluster denemek istiyorum.fakat anladığım kadarıyla bana bi tane shared
storage gerekli. Bende sadece deneme yapmak için böyle bi masraf yapmak
istemiyorum doğal olarak. Bunu shared storage yerine NFS ile yapsam olurmu.
Bide DRBD diye bi program var o işime yaramı? Yardımlarınız için şimdiden
teşekkür ederim.

İyi çalışmalar