Re: [Linux-ag] linux cluster kullanın dediler, ama nasil?

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 11:38:32 EEST

Merhaba,

Pardon, ben öğrenci veri girişi vs kısmını atlamış, sizi özel bir şirket
gibi düşünmüştüm, bu mesajın bir kısmı gereksiz olmuş... Pardon...
Sıcaklardan beynim sulanıyor da öğlen saatlerinde :-) ...

Bence, basit bir php uygulama, arkada postgresql-mysql veritabanı,
günlük backup yeterli ama, tabi herşey uygulamaya bağlı, yerinde karar
vermek, mümkünse uygulamaya geçmeden önce bir iki pilot test yapmak lazım.