[Linux-sunucu] Samba Server

From: Kerim ÇALIK (kcalik@cc.anadolu.edu.tr)
Date: Wed 03 Aug 2005 - 16:50:50 EEST

Merhaba,

Gruba ilk defa posta atıyorum. Debian'ın yeni bir kullanıcısıyım. Daha
doğrusu Linux'un yeni kullanıcısıyım. Hemen soruma geleyim, Debian'ın
son kararlı sürümünü kurdum. Normal olarak windows ağı mevcut.
Kullandığımız ağda bir PDC ve bununla beraber DNS ve AD var. Linux
makinemi samba kullanarak nasıl DC'ye tanıtabilirim. Belgeler.org da
bulunan verileri okudum, ancak benden kaynaklanan sorunlarlarla
-belgenin oldukça eski olması da olabilir- bir türlü tanıtamadım. Conf
dosyasında gerekli düzenlemeleri yapmama rağmen beceremedim. DC IP'si
10.0.0.111 bu makinede ayrıca DNS de mevcut WINS kurulu değil. Ağ
geçidimiz 10.0.0.1 bu farklı bir makinede. Bana bu konuda yardımcı
olabilirmisiniz. Şimdilik mevcut AD ve DC nin oluşturduğu ağı hem samba
hemde win görebiliyor. Ancak içe erişim yapamıyorum. Cevaplarınız için
şimdiden teşekkürler.