Re: [Linux-ag] SSH ile alakali

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 05 Aug 2005 - 16:47:59 EEST

Ahmet TOP yazmış:

> Merhabalar,
>
> Benim agda linux ve windows ile alakali bir problemim var. Soyleki
> windows makinadan linux makinaya erisip dosya kopyalamak istiyorum.
> Ssh ile baglaniyorum butun dosyalarda gezebiliyorum ama dosyayi
> kopyaliyamiyorum. Bana gerekli linux komutlarini gonderebilirmisiniz.
> Mesala ben asagidaki kodu uyguluyorum ama “connection refused” uyarisi
> veriyor:
>
> [root@...]#scp /root/deneme.txt 192.168.16.167:

su sekilde linuxlar arasinda ssh uzerinde dosya kopyalabilirsiniz:
scp /yol/dosya kullanici@host_adi [yada ip no]:/yol/dosya
yada
scp kullaici1@host1:/yol/dosya kullanici2@host2:/yol2/
gibi.

findos kullanirken linux ve findos arasında ssh uzerinde dosya transferi
icin:
http://winscp.sf.net
den winscp programini kullanabilirsiniz.

iyi calismalar.