RE: [Linux-sunucu] Email problemi sunucu yonetimi

From: Selçuk SARAÇ (selcuk@sh.com.tr)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 15:02:45 EEST

Selamlar;

MX kayıtlarında kullanılan sunucular için muhakkak REVERSE girişini
yapmanız gerekiyor, büyük ihtimalle pek çok yerde sorunsuz çalışacaktır,
fakat yahoo, hotmail, gmail gibi büyük ölçekli sistemler genelde reverse
kaydınıda dikkate almaktadırlar.

Reverse kaydı için ise IP sağlayıcı kurum ile görüşmeniz gerekiyor.

M. Selçuk SARAÇ
selcuk@sadecehosting.com

  <http://www.sadecehosting.com/images/logo_ufak1.gif>

Hosting Internet Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti.
Büyükdere Cad. No: 151/B K:5 D: 27 Zincirlikuyu / Şişli İstanbul /
Türkiye
tel. (212) 356 56 76 (pbx)
fax. (212) 356 56 75