Re: [Linux-sunucu] Email problemi sunucu yonetimi

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 14:47:07 EEST

Firma ile gorusemek yerine bunun hangi katmanlarda nasıl yapılması
gerektigini ogrenmek istiyorum.
Sunucu ustunde root hakkında sahibim(dedicated bir sunucu). İşlemler
1. server2 alt alan adının yonlenecegi sunucu da mi olmalı?
2. Yoksa ari-tech.com alan adını aldgım registrant firmada mı olmalı
3. yoksa ari-tech.com alan adının DNS yonlendirmesinin oldugu 1. sunucumdan
mı yapılmalı?

Tesekkurler

OKAN