[Linux-ag] wireless ethernet

From: mfayks (mfayks@gmail.com)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 10:55:17 EEST

selamlar;

  Acemiliğime bağışlamınız dileğimle wireless ethernet ile ilgili bir
soru sormak istiyorum. Ubuntu 4.10 kullanıyorum tüm update'lerimi yaptım
lspci yazdığımda Texas Instruments acx111 54 mbps wireless interfaces
olarak ethernetimi görüyorum hatta gnome'da wireless interfaces
göstergeside geliyor ama bu devices'ı bir türlü ethernet olarak gösterip
çalıştıramıyorum ethernet devices'lara baktığımda sadece realtek
ethernetimi eth0 olarak görüyor onun dışında herhangi bir network
devices görünmüyor bu konuda ne yapmam lazım..

şimdiden teşekkürler