Re: [Linux-ag] wireless ethernet

From: Can Erkin Acar (can.acar@pro-g.com.tr)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 11:08:09 EEST

mfayks wrote:
> selamlar;
>
> Acemiliğime bağışlamınız dileğimle wireless ethernet ile ilgili bir
> soru sormak istiyorum. Ubuntu 4.10 kullanıyorum tüm update'lerimi yaptım
> lspci yazdığımda Texas Instruments acx111 54 mbps wireless interfaces
> olarak ethernetimi görüyorum hatta gnome'da wireless interfaces
> göstergeside geliyor ama bu devices'ı bir türlü ethernet olarak gösterip
> çalıştıramıyorum ethernet devices'lara baktığımda sadece realtek
> ethernetimi eth0 olarak görüyor onun dışında herhangi bir network
> devices görünmüyor bu konuda ne yapmam lazım..

Texas Instruments Wireless Chipset icin iyi bir secim degil,
TI nin OpenSource'a verdigi destek minimum hatta hic yok denebilir
bu nedenle suruculerin kalitesi ile ilgili problemler bekleyebilirsiniz.

Wireless chipsetler ve hangi ureticilerin desteklenmesi gerektigi ile
ilgili OpenBSD projesi tarafindan yapilan yorumlari asagidaki linkten
bulabilirsiniz:
   http://kerneltrap.org/node/5036

Eger wireless kartinizi saticiniza geri gonderme sansiniz yoksa,
   http://acx100.sourceforge.net/
adresinde gelistirilmeye calisilan suruculer isinize yarayabilir

Iyi calismalar

Can E. Acar

--
Dr. Can E. Acar
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.