YNT: [Linux-ag] adsl baglanti

From: Ahmet Bolluk (ahmetbolluk@ttnet.net.tr)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 23:53:00 EEST

Tekrar merhaba,

Öncelikle teşekkür ediyorum, sanırım büyük ölçüde problemi aştık, yalnız
bir sorun daha var ki bunun da ne olduğunu tahmin edemiyorum.

Denediğim sitelerin % 90 ında

"server timeout
connection was to www.google.com at port 80"

uyarısını veriyor. Lynx te de denedim sadece bağlanmaya çalışıyo ve
öylece kalıyo. Girebildiğim sitelerden bazıları ise (önemi var mı
bilmiyorum ama www.mandrakesoft.com, www.metu.edu.tr,
www.macromedia.com, bir de buralarda da linklerin çoğunda aynı uyarıyı
veriyor.) bilgisayarın ipsini öğrenip 80 nolu portu bu ip ye
yönlendirdim ama sonuç alamadım. Aklıma da başka bir şey gelmiyor.

Bunu da halledebilirsek super olacak, tekrar teşekkürler.

Ahmet...